loading...
ماه ملودی یونس مرادیان
یونس مرادیان بازدید : 117 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

نور چشمای تو هست چراغ خونم دستای مهربونت، برکته جونم تویی تک ستاره توی آسمونم تو گله باغچمی ای مادر خوبم

زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است زیباترین خطاب “مادر جان” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق  واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . .

*;%''* *%;;%''* *;%*;%''*. *;*;%;*%*, )i( ( ) . مادرجون این دسته گل تقدیم تو،به شرط اونکه تو خودت گل باشی و من خاک زیر پات

میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید مادرم جـــــونم فـدات برم قــــربــون چشات تو اگــــــــه نگام کنی جون میدم واس نگات

زن جنس عجیـــــبی ست چشم هایش را که می بنـــــدی ؛ دید دلــــش بیشتر میشود ! دلش را که میشــــکنی ؛ بـــــاران لطافت از چشم هایش سرازیــــــر، انگـــــار درست شده تا روی عشــــق را کــــــم کند !!!

انسان تحمل 40واحد درد رو داره اما زن هنگام زايمان 58 واحد درد رو تحمل ميكنه كه معادل شكستن بيست استخوان بدن همزمانه.... مادر دوستت دارم.

صد سکه ی طلا صد سکه ی طلا همرا با کمک هزینه سفر به دور دنیا همراه با دو ساختمان مسکونی و همراه با دو دستگاه دو دستگاه لامبورگینی با سود اللحساب فدای یک تار موی تو مادر

توصميمي ترازآني كه دلم مي پنداشت،دل توباهمه آينه هانسبت داشت، تو همان ساده دل سبز نجيبي كه خدا،درميان دل پاكت صدف آينه كاشت ... تقديم به مادر مهربانم ...

جوانی هایت را با بچگي هایم پیر کردم ، مرا به موی سپیدت ببخش مادرآسمان را گفتم مي تواني آيا بهر يك لحظهء خيلي كوتاه روح مادر گردي صاحب رفعت ديگر گردي

مرگ دست خداست..... زنها فقط وسیله اند.... پیشاپیش روز زن مبارک

فدايت اى گل زيباى هستى، نميدانم كجا بى من نشستى،قشنگيهاى فردايم تو هستى يگانه گنج دنيايم تو هستى ... قسمتى ازنامه چوپان دروغگو به همسرش به مناسبت روز زن!

افتخار زنان همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت بانوی بهشت، فاطمه زهرا(س) روز زن نامیده شده است . روز زن مبارک

. بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانهی نگاهت، چشمان خستهی من ستاره میچیند. خوشآهنگترین نغمههای هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . ..

آبیترین، دریاییترین و آسمانیترین تقدسِ زندگیمان دستا نتان را بوسه میزنیم . روزتان مبارک . .

در تمام زندگی ام مادرم تنها دلیل بودنم بود روزت مبارک فرشته خلقت . .فرارسيدن روززن برهرزن,خواهرزن,برادرزن, پدرزن,مادرزن,سوزن زن, آمپول زن,پنبه زن,بیل زن,راه زن ,جرزن,جيب زن،زیرآب زن,وبقیه زنها مبارکباد!.

آسودگی از محن ندارد مادر ، آسایش جان و تن ندارد مادر ، دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ، ورنه غم خویشتن ندارد مادر . ..

روز زن بهانه ای است برای تشکر از شما و من خیلی دوستتون دارم و حاضرم همه دنیامو دو دستی تقدیمتون کنم . .همسر عزیزم هر لحظه در کنار منی عاشقانه تر با قلب عاشق و بدنی عاشقانه تر بر التهاب سرخ تنت نقش می زند هر روز طرح پیرهنی عاشقانه تر دوستت دارم ، روزت مبارک

با دادن یک هدیه خود را یک سال بیمه بدنه و اعصاب کنید . روز زن مبارک

زن ، روشن ترین افق پیروزی ، پرشکوه ترین اوج موفقیت است بوسه بر دستان پر مهرت میزنم و شکوه بیشتر را برایت آرزو میکنم همسر عزیزم ، روزت مبارک

زن مگو مرد آفرین روزگار زن مگو بنت الجلال اخت الوقار زن مگو عرش خدا را قائمه ک محمد یک علی یک فاطمه

چند روز دیگه روز ملي گلهاست روزت پیشاپیش مبارك... اين رو براي همه گلهاى دنيا كه عطرشون رو دوست دارى بفرست:من تو رو انتخاب كردم !

عشق يعنى مادر صبر يعنى يك زن مهر يعنى دختر نور يعنى خواهر هر چه هستى ، عشق يا صبر، مهر يا نور ... روزت مبارك

برچسب ها روز.مادر.روز.زن ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 321
  • بازدید سال : 1,269
  • بازدید کلی : 50,105